BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 31, 2010

Apa yang bermain dalam fikiran minggu ini~

Salam semua...

Dalam minggu aku gak venggong jap la...

Padahal da cuti lama tu~ AIM Smileys



Macam² benda ada dalam awang-awangan otak aku ni~

- Dua minggu sebelumnya aku kemalangan..
- Imej aku terus bertukar..
- FOBIA drive...
- I WANT MY BODY BACK (muscle semua da lembik balik~ hampir HILANG!)..
- Bila cuti otak da 'BEKU'!!!
- Bosan takde kerja..
- DYMM Sultan Johor Mangkat..
- Berkabung..
- Kepala ting tong! (kesan daripada kemalangan [kepala terhantuk kuat kat cermin])
- ADAM LAMBERT songs~
- etc~


Kadang² tu bosan gak dengan hidup aku...
(memang la kena bersyukur dengan apa yang Tuhan bagi..aku tau~ cuma kadang² bosan~)

CINTA?
complicated!!! Sad Smileys


~END~

favorite part lyrics (ADAM LAMBERT -Aftermath-)


" Wanna scream out
No more hiding
Don't be afraid of what's inside
Gonna tell ya you'll be alright
In the Aftermath
Anytime anybody pulls you down
Anytime anybody says you're not allowed
Just remember you are not alone
In the Aftermath.. "

STI: Cuba hilang segala trauma yang ada dalam diri~

1 comments:

Fiq said...

rilek r... go hangout... do things... sure not boring=)