BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 12, 2009

Dah tak ada kerja aku ni~

Hehehe! malam semalam memang tak ada kerja.

So aku pun 'mengerjakan' kaki aku ni dengan menconteng inai kat kaki aku~  memang tak ada kerjakan~

Photobucket inilah hasilnya~
Photobucket=)
Selepas cuci~
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Ni hasil hasil orang yang memang tak ada kerja nak dibuat~

terlebih kreatif pulak~

LOL!

STI: '33' no fevret aku la~

6 comments:

BuLans said...

hahaha.. better la use henna daripada ada yang wat tatoo kat situ,.ish!

irra said...

tau tak pe.....tak la kekal sampai bila2 kan~

ML; Mohd Loqman said...

tapi cantik.
watkan untuk saya.
ahha!

hubahuba said...

what is that? snake? a girl? or maybe flower bouquet?
hurm.. i wonder....

irra said...

terpulang pada yang melihat...hubahuba terfikir apa?

Pujangga Asmara said...

dah mcam mafia kat siam/thailand jer lambang tu..ahahah..