BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 3, 2009

Owh Edward Cullen (twilight)!!!!

twilight
Aku baru pas neok Twilight... Hahahah!!!!! BEST GILER~!!!!!

Aduhai~!!! Pasal vampire lagi.... Dulu aku addicted ngan Stuart Townsend... Sekarang ni ngan si Edward Cullen eh... Robert Pattinson (dulu aku ingat ROBERT PARKINSON ~)

So romantic babas citer ni.... Edward tak nak Bella jadi vampire gak (nanti jadi vampire gak kan~)...

Kalau macam tu aku pun nak jadi vampire gak~ (kalau Si Vampire tu macam Edward aku sanggup!!! owh~~~ please suck me.bite me~!! i LUV too!)


Ni plak TWILIGHT versi aku..

twilight melayu

AHAKS!!!!

susah nak dapat tau gambar ni~~~ hahaha!!!

STI: Best jadi Bella nak tidur bukak tingkap Edward datang,aku plak tidur bukak tingkap VAMPIRE MELAYU la datang~!!! (Cik Pon!!! aku tak tipu sebab aku da terkena!! REAL!!!)

6 comments:

Don Karldon said...

vampire versi irra amat menakutkan...orang pon susah nak jatuh cinta..huuhuhh

irra said...

hahaha! tau tak pe~ biar jadi seram~

ARC said...

haha kalau ade vampire versi irra cmtu...saye lari dulu k..sangat2la seramnye LOL

*erk..apsal word verification kt bawah ni 'romen'?hahaha

irra said...

hahaha! ye ke arc...ntah...verification tu ngah horny kot...~

ML; Mohd Loqman said...

OMG OMG OMG.
Twilight sangaaaaat best!
Hehehe.
Kak Irra,
sgt seram ouh muka Kak Irra.
Sumpah!
Ahha!
Larrriiiii.

irra said...

lari la ♫♪~....hai kawanku ♫♪~...lari la...ayuh lari ♫♪~....hahaha!