BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 22, 2009

1st day berpuasa~ DUGAAN~

Salam semua...



Selamat berpuasa ye Irra ucapkan~

Hari ni tak kerja (Alhamdulillah~),tapi keluar pergi gym gak...~
Hehehe!


Tapi sebelum ada la buat kerja sikit,updated Facebook, tengahari baru keluar...

Lepas tu balik rumah balik semula,prepare kan barang nak masak untuk berbuka...



Hari ni 1st puasa masak peria goreng... (walaupun aku tak suka rasa 'benda' ni yang pahit aku telan gak~)



peria yang aku masak~

banyak dapat kurma~ Alhamdulillah~

Bualn puasa la bulan yang 'mengerunkan' aku~
Kenapa???
Sebab setiap kali mama dengan ayah balik kerja CONFIRM dia orang akan bawa balik macam² makanan. (mesti meninggah pergi bazaar~) ngeee~!!!! Rosak diet aku!


tengok! kan macam² ada!

ni pulak ROJAK ASMA!

waaaaaaaa~!!!! dugaan~!

Yang dekat bawah ni bukan untuk santapan berbuka ye...
hehehe!
Baby baru aku~

hehee!!

STI: Tak tahu la dapat puasa penuh ke tak tahun ni~