BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 13, 2009

Lepaking with Coach and the EO CREW~

Salam semua~

Malam tadi budak² penguatkuasa buat rehearsal untuk persembahan malam terakhir.

Tak sempat nak record video masa buat rehearsal tu. Aku pun termasuk sekali dalam rehearsal tu~

Gambar je la yang dapat di share bersama~


 budak² perempuan tengah berbincang (aku pun tak tau bincang apa~)

 En. Mazlan tengah ajar budak² ni menyanyi~ (susah nak ajar dia orang ni~)

 Epul,Sudin,Ajiz,Syed (si Gajah ntah bual ngan sape ntah [on the phone])

Kita orang start rehearsal pukul 8 malam.
Habis je rehearsal,En.Syamsul belanja kita orang makan~ (Alamak! makan tengah malam! Jangan amalkan selalu~ huhuhu~)

 duduk berkumpul beramai-ramai~

  En.Ramlan,En.Mizi,En.Mazlan

 Hana & aku (tak kan la korang semua tak kenal aku kan~ muka aku da berbelang!!!!)

 Aku & Bel (budak ni boleh tahan lincah tau geng!)



Yang kat atas ni pulak video aku kenalkan E.O. crew.
Ok!
Done!

0 comments: