BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 13, 2008

Oh My Baby Puma~~~

Keh! Keh! Keh!

Jiwang plak tajuk aku kali ni ek...

Actually 'PUMA' tu nama baby baru aku...(kereta aku!)

So projek aku ngan bapak aku hari nak tukar stereng kereta aku.

Ayah: Irra! Nak tukar stereng kereta tak? Tadi ayah da survey kat kedai,banyak gak yang cantik²~

Irra: Tengok la dulu,Irra nak pilih dulu~ (sambil makan sup tulang mama buat~)

Ayah: Kalau tukar ekzos kereta sekali ok tak?

Irra: (tercenggang sekejap) erk?! ekzos? (dalam hati,Ni baru kereta VIVA,belum dapat Lamborghini Murcielago LP640 lagi) err~ tengok la nanti~

Petang kul 4.30petang tadi aku bersiap-siap. Pergi bengkel kereta nak tengok ekzos,sambil² tu aku belek² sekali stereng kereta.

JUMPA! Stereng yang aku nak! GRAB!!!

Photobucketapek ni bukak stereng kete (mau tukar ma~)

Aku baru teringat pasal ada orang cakap pasal stereng leh ditanggalkan (elak berlaku kecurian kereta,so just tanggal kan stereng lepas tu u all leh la bawak stereng tu tidur sekali kalau tak kereta u all hilang~ keh3!).

Photobucket apek ni tunjuk demo kat aku~ (yang nak tanggalkan stereng tu~)

Aku luper nama bende tu apa...

HAH! aku da ingat!!! BOOST KIT!

ALAMAK! pic stereng baru aku tak amik lagi la...

Sorry~ Nanti aku update ek~

Photobucketni plak kereta aku masa mula² dapat dulu (baik je!)

Lepas da dapat~

Photobucket ni dia!

Photobucketni lagi~

Photobucket ni sport rim lagi~ (promote jugak blog aku!)

Photobucket 'IRRA' (nama aku~ bapak aku buatkan tau~)

Photobucketno plat aku~ hahaha! jangan main²~

ok...

done~!

Photobucket
Photobucket


lalalalala~

7 comments:

Aduka said...

cantek kete.. pinjam boleeeeeeeee?? hakhak =P

entah said...

huyo irra...ada kete..jom lumba dgn motor kriss kal..nak?
hahahaa

wanridzuan said...

woww..minat modi kreta ek... bgus2..nnt boleh share opinion

Nabil said...

wawah pakdin...ni pakdin yg lebey ni bukan irra..ahaha

Unknown said...

haha..
untung..
Ayah dah siap survey dulu untk anak kesayangan dia ek..

irra said...

abis tu da anak die 'SORANG' ni je awak oit...mesti la die sayang~

fawkesd said...

wahh.. lps ni bole bwk keta kak diah kat sana, mintak pakdin pimp-my-ride kan. hihihih ;))